ПАВЕДАМЛЕННЕ З ПЕРСПЕКТЫВЫ НОВАГА ЗАКОНУ АБ ТАРКАХ: КАРОТКІЯ КАМЕНТАРЫ

Unlocking the Potential of Data at Australia Data Forum
Post Reply
mostakimvip04
Posts: 10
Joined: Wed Dec 18, 2024 6:29 am

ПАВЕДАМЛЕННЕ З ПЕРСПЕКТЫВЫ НОВАГА ЗАКОНУ АБ ТАРКАХ: КАРОТКІЯ КАМЕНТАРЫ

Post by mostakimvip04 »

Вядома, што Паведамленне з'яўляецца надзвычай важным інструментам, калі гаворка ідзе пра таргі і кантракты. Калі бізнесмен сутыкаецца з конкурсам прапаноў, неабходна прааналізаваць некалькі аспектаў і момантаў, якія будуць мець дачыненне да вызначэння таго, ці варта яму ўдзельнічаць у дадзеным працэсе таргоў, электронных або асабістых. Гэты артыкул імкнецца падкрэсліць важнасць стараннага аналізу паведамленняў з мэтай заключэння добрых кантрактаў з дзяржаўнай адміністрацыяй, падкрэсліваючы нюансы, унесеныя Законам № 14,133/21, новым законам аб таргах.
мастацтва. 25 Закона № 14,133/21 прадугледжвае, што паведамленне павінна ўтрымліваць аб'ект таргоў і правілы, якія тычацца выкліку, рашэння, кваліфікацыі, рэсурсаў і штрафаў таргоў, кантролю і кіравання кантрактам, дастаўкі аб'екта і ўмовы аплаты. Такім чынам, зацікаўленыя бакі павінны звярнуць увагу на прачытанне ўсіх элементаў, выкладзеных у Паведамленні, перш чым падрыхтаваць сваю прапанову, каб яны маглі вызначыць асноўныя аспекты і праверыць адпаведную адпаведнасць запытаным патрабаванням і патрабаванням.

Цікавы момант, які адносіцца да палажэнняў § 3 арт. 25, які прадугледжвае, што ўсе элементы паведамлення, у тым ліку праект дамовы, тэхнічнае заданне, эскізны праект, праекты і іншыя дадаткі, павінны быць апублікаваны на афіцыйным сайце ў той жа дзень публікацыі паведамлення, без неабходнасці рэгістрацыі або ідэнтыфікацыі. для доступу.

Такім чынам, усе зацікаўленыя бакі могуць мець празрысты доступ да элементаў паведамлення з дапамогай электронных сродкаў, умацоўваючы тэндэнцыю новага закона аб таргах ажыццяўляць дзеянні ў лічбавым фармаце, як гэта прадугледжана арт. 12, пункт VI: акты пераважна будуць лічбавымі, каб іх можна было вырабляць, перадаваць, захоўваць і пацвярджаць у электронным выглядзе, а таксама арт. 13: дзеянні, якія здзяйсняюцца ў працэсе таргоў, з'яўляюцца публічнымі, за выключэннем выпадкаў, калі гаворка ідзе пра інфармацыю, сакрэтнасць якой важная для бяспекі грамадства і дзяржавы.

У гэтым сэнсе варта вылучыць палажэнні арт. 54, які прадугледжвае, што ўвесь змест паведамлення і дадаткаў да яго павінен быць апублікаваны на Нацыянальным партале дзяржаўных закупак - ПДЗ. Пасля Спіс адрасоў электроннай пошты для бізнесу і спажыўцоў зацвярджэння працэсу таргоў дакументы, падрыхтаваныя на падрыхтоўчым этапе, якія, магчыма, не былі ўключаны ў паведамленне і дадаткі да яго, будуць даступныя ў PNCP - як гэта прадугледжана ў § 3 таго ж артыкула.

Image

Гэта цікавае палажэнне Закона № 14,133/21, паколькі ўдзельнікі таргоў змогуць мець доступ не толькі да паведамлення цалкам і дадаткаў, але і да дакументаў, падрыхтаваных на падрыхтоўчым этапе, так званых артэфактаў планавання, такіх як як папярэдняе тэхнічнае даследаванне, якое ўяўляе сабой дакумент, які выкарыстоўваецца адміністрацыяй для вывучэння магчымых рашэнняў, звязаных з задавальненнем яе патрэб.

Гэтая магчымасць доступу да паведамлення і дадаткаў цалкам адпавядае прынцыпам, выкладзеным у арт. 5 новага закона аб таргах і кантрактах, такіх як рэклама, роўнасць, эфектыўнасць і празрыстасць. Усе зацікаўленыя бакі могуць і павінны атрымаць доступ да гэтых дакументаў, якія складаюць працэс таргоў, каб належным чынам падрыхтаваць свае прапановы, а таксама для таго, каб паставіць пад сумнеў любыя памылкі або незаконнасці, дапушчаныя праз пярэчанне або прадстаўленне ў кантрольныя органы, і нават праз суд.

Дзякуючы прынцыпу прывязкі да акта склікання, таксама згаданага ў арт. 5 новага закона, пасля апублікавання Паведамлення, Адміністрацыя абавязана запатрабаваць правілы, якія змяшчаюцца ў пунктах паведамлення, у той час як зацікаўленыя бакі павінны скласці свае прапановы і дакументы ў адпаведнасці з патрабаваннямі, прадугледжанымі ў ім, пад страхам распачынання адміністрацыйнага працэсу і магчымае прымяненне штрафных санкцый. Адсюль важнасць і неабходнасць стараннага аналізу элементаў, якія складаюць паведамленне.

Яшчэ адзін момант, на які неабходна звярнуць увагу пры разглядзе конкурсу прапаноў, - гэта заканадаўства, якое яго рэгулюе. Як вядома, ёсць некалькі законаў, указаў і правілаў у цэлым, якія з'яўляюцца часткай нарматыўнай базы ў пытаннях тэндэраў і кантрактаў. Неабходна, каб зацікаўленая асоба ў прэамбуле вызначыла прымяняльнае(-ыя) правіла(-і), каб затым вызначыць правілы, якія павінны выконвацца ў гэтым выпадку, а таксама вызначыць, якія правы яны маюць.

Напрыклад, калі ў Паведамленні ў якасці кіруючай нормы знаходзіцца Закон № 14,133/21, усе пункты гэтага дакумента аб выкліку будуць звязаны з гэтым нарматыўным дыпломам, нават без магчымасці ўтрымліваць правілы, якія змяшчаюцца ў Законе № 8,666/93 (яўная забарона артыкула 191 Закона № 14,133/21). Такім чынам, пасля вызначэння адпаведнага заканадаўства зацікаўлены бок павінен выконваць правілы, вызначаныя ў адпаведнасці з гэтым рэгламентам.

Аналіз Паведамлення з'яўляецца і заўсёды быў вельмі актуальнай тэмай: невыпадкова Закон № 14,133/21 прама цытуе гэтую наменклатуру ў сваім тэксце 131 раз. Усе палажэнні, неабходныя для правядзення конкурсу, усе правілы і палажэнні павінны ўтрымлівацца ў заяўцы, як у дачыненні да кваліфікацыйных дакументаў, так і ў дачыненні да ацэнкі прапаноў, сярод іншых істотных элементаў, якія павінны з'явіцца ў паведамленні.

Такім чынам, удзельнік таргоў абавязаны ведаць загадзя ўстаноўленыя патрабаванні, выконваць іх настойліва і ўзгоднена, імкнучыся заключыць прыдатныя кантракты, пазбягаючы магчымых штрафных санкцый з-за практыкі незаконных дзеянняў на этапе таргоў або у стадыі выканання дагавора.

Новы закон аб таргах прасунуўся ў некалькіх аспектах, і ў дачыненні да паведамленняў, а таксама дадаткаў да іх і элементаў, якія іх падтрымліваюць, неабходна падкрэсліць гэты прагрэс у сувязі з іх даступнасцю ў электронных СМІ, асабліва ў PNCP.

Без сумневу, гэтыя прагнозы, створаныя новым законам, з'яўляюцца і будуць надзвычай карыснымі як для Адміністрацыі, так і для патэнцыйна зацікаўленых бакоў, якія будуць мець інфармацыю аб працэсе таргоў у лічбавым асяроддзі. Такім чынам, яны змогуць прааналізаваць паведамленні ў поўным аб'ёме загадзя, з дакладнасцю і ўвагай, перш чым удзельнічаць у любым працэсе таргоў.
Post Reply