Page 1 of 1

Лічбавая трансфармацыя для муніцыпальных дзяржаўных закупак

Posted: Wed Dec 18, 2024 10:11 am
by mostakimvip04
Тэхналагічныя інавацыі не па днях, а па гадзінах сталі компасам, які накіроўвае дзяржаўныя закупкі ў будучыню, дзе лічбавыя з'яўляюцца не проста абяцаннем, але адчувальнай рэальнасцю для дзяржаўнага кіравання; хоць і павольней.

Апублікаванае ў 2021 годзе даследаванне, праведзенае Міжамерыканскім банкам развіцця (IDB), паказала, што 86% насельніцтва Бразіліі адаптавана да лічбавага свету, а ў сярэднім 56% ведаюць пра муніцыпальныя паслугі, даступныя на Інтэрнэт.

Іншымі словамі, паколькі гэтая хуткая тэхналагічная адаптацыя ўсё хутчэй запаўняе прастору, а новы закон аб таргах і кантрактах патрабуе электронных сродкаў для працягу працэсу таргоў, чаму б не пайсці разам з гэтай эвалюцыяй?

«Калі справа даходзіць да дзяржаўных закупак, тэхналагічнае развіццё з'яўляецца сродкам, а не мэтай». - Цытата з кнігі "Дзяржаўныя закупкі для інавацый у Бразіліі - новыя прававыя магчымасці", выпушчанай Інстытутам прыкладных эканамічных даследаванняў (IPEA).

Тэхналогія больш не проста інструмент; гэта мост, які аб'ядноўвае насельніцтва. Ад штучнага інтэлекту да кожнага тэхналагічнага прагрэсу - гэта крок да больш узаемазвязанага і сучаснага свету.

Так што паўсядзённыя праблемы, такія як манеўранасць і эфектыўнасць у працэдурах дзяржаўных закупак, можна ўключыць у эпоху лічбавай трансфармацыі, каб выклікаць змены ў арганізацыйнай структуры органа, мэрыі і г.д.

Фактычна, адной з галоўных пераваг дзяржаўных закупак, якія варта вылучыць, з'яўляецца аўтаматызацыя працэсаў, якая, адпаведна, адлюстроўваецца на паляпшэнні прадукцыйнасці і пашырэнні ахопу рынку.

Выкарыстанне інтэграваных сістэм і электронных пляцовак палегчыла працу — ад падрыхтоўкі паведамленняў да заключэння дагавораў. Значна скарачае бюракратыю і тэрміны, паскараючы ўвесь цыкл закупак.

Але гэта патрабуе стратэгічнага планавання і спажывае рэсурсы, накіраваныя на інвестыцыі ў тэхналогіі і навучанне супрацоўнікаў.

Цяпер вам напэўна цікава, ці так проста ўкараніць лічбавыя рашэнні ў дзяржаўным сектары дзяржаўнага кіравання, ці не так?

Нягледзячы на ​​тое, што ёсць праблемы, якія неабходна пераадолець, увесь тэхналагічны працэс - у дадатак да паляпшэння паслуг, якія прадстаўляюцца / пастаўляюцца - дзяржаўная адміністрацыя часта можа ствараць перашкоды для распрацоўкі сваёй уласнай метадалогіі і прымянення перадавых тэхналогій.

Такія, як, напрыклад, недахоп фінансавых рэсурсаў, інфраструктуры і вопыту выкарыстання канкрэтных платформ і/або рашэнняў.

Вось тут і ўвайшлі новы закон аб таргах і заканадаўчая база для стартапаў ( Дадатковы закон 182/21) ліквідаваць магчымыя прабелы ў ведах, зразумець патрабаванні заканадаўства і рызыкі, якія ўзнікаюць пры кансалідацыі больш сучасных механізмаў, для кампаній, якія могуць увесці аўтаматызацыю ў руціну сваіх агенцтваў.

Зразумела, што шмат праблем характэрна для ўсіх, хто ўдзельнічае ў працэсе дзяржаўных Спіс нумароў мабільных тэлефонаў закупак, але ці збіраецеся вы па-ранейшаму мець бясконцую кучу папер і файлаў на сваім стале?

Image

З дапамогай лічбавання, напрыклад, можна стварыць сістэмы, якія працуюць на вас, і аптымізаваць маніторынг у рэжыме рэальнага часу ўсяго працэсу пакупкі. Гэта не толькі ўмацоўвае давер грамадства да інстытутаў, але і спрыяе падсправаздачнасці, бо ўсе этапы дакументаваны і даступныя.

Узамен муніцыпалітэты павінны ўжыць жорсткія меры бяспекі для абароны канфідэнцыйнай інфармацыі і гарантаваць выкананне стандартаў LGPD.

Неўзабаве мы пакажам вам, як прымяніць усё гэта на практыцы, у дадатак да вылучэння інструментаў, каб муніцыпальнае кіраўніцтва магло атрымаць каштоўную інфармацыю аб эфектыўнасці працэсаў закупак, вызначыўшы вобласці для паляпшэння і аптымізуючы рэсурсы.


Portal Marketplace чакае вас!


Прымяненне лічбавай трансфармацыі на практыцы ў сферы дзяржаўных закупак

Як ужо вядома ў экасістэме дзяржаўных закупак, у новым законе ўнесены істотныя змены, накіраваныя на празрыстасць і сумленнасць таргоў.

Але ці забяспечвае звычайнае ўкараненне лічбавай трансфармацыі эфектыўнасць, манеўранасць і бяспеку дзяржаўных кіраўнікоў?

Па-першае, неабходна вызначыць працэсы, якія можна аўтаматызаваць. Далей варта ацаніць наяўныя на рынку рашэнні і выбраць тое, якое найбольш адпавядае патрэбам арганізацыі.

Прытрымліванне лічбавых тэхналогій, у дадатак да стварэння новых эканамічных і сацыяльных магчымасцей, можа спрыяць развіццю больш разумных гарадоў у кантэксце гарадскога жыцця, экалагічнай устойлівасці і больш даступных грамадскіх паслуг.

Гаворка таксама ідзе аб выніковым скарачэнні выдаткаў пры ўкараненні лічбавізацыі ў дзяржаўным кіраванні. Перш за ўсё, ствараючы магчымасці працаўладкавання ў галіне інфармацыйных і камунікацыйных тэхналогій.

Такім чынам, мы правялі аналіз ручных працэсаў, якія могуць стаць электроннымі і, такім чынам, палегчыць адміністрацыйныя працэдуры. Глядзіце ніжэй:

Электронныя платформы пакупкі: укараненне электронных платформ пакупкі можа спрасціць працэс набыцця тавараў і паслуг, зрабіўшы яго больш хуткім і эфектыўным.

І думаючы аб спрашчэнні і паскарэнні ўсяго працэсу таргоў, партал вылучаўся як рынак, які аб'ядноўвае прадаўцоў і/або пастаўшчыкоў паслуг у адным месцы, а таксама дзяржаўных служачых і менеджэраў.

Аўтаматызацыя працэсаў: Аўтаматызацыя працэсаў можа скараціць час і намаганні, неабходныя для выканання пэўных задач, якія становяцца паўтаральнымі і займаюць шмат часу, такіх як праверка дакументаў або параўнанне прапаноў.

Аналітыка даных: аналітыка даных можа быць выкарыстана для выяўлення заканамернасцей і тэндэнцый у дзяржаўных закупках, што можа дапамагчы вызначыць магчымасці для інавацыйных лічбавых рашэнняў, якія могуць прыцягнуць інвестыцыі ад тэхналагічных кампаній і іншых галін.

Навучанне і нарошчванне патэнцыялу: каб максімальна выкарыстоўваць лічбавыя тэхналогіі, вельмі важна, каб дзяржаўныя служачыя праходзілі адпаведную падрыхтоўку для выкарыстання новых інструментаў і рэгулявання законаў.